Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Vadrózsa 10 TT

Rózsaszentmárton

2020. szeptember 05. - GabRunMarathon

Túra, séta, gyaloglás, menés, lépegetés

És így tovább, de nem futás. Korinthosz után 3 nappal a hajnali futás 7. km-nél jelentkezett ez a bal térdem külső oldalán lévő fájdalom, ami azóta is van. Rajta vagyok hogy ne legyen (nyújtás, SMR, UH kezelés, sportorvosi időpont van), de amin nem tudok változtatni, annak keresem az alternatíváját. A mai napon ez egy TT formájában öltött testet.

 img-0d76c7673ee78aa6fddbf9598a643364-v.jpg

Vadrózsa 10

10km-re mertem csak nevezni, ami amúgy 8,5 km csak. Utólag már azt mondom, szerencsére! A rajt a rózsaszentmártoni grandiózus E303 kotrógép tövében volt. A túra ellenőrző pontos lapján volt egy vonalkód, azt chippantották az indulásnál. Aztán indult a gyaloglás. Először megfordult a fejemben, hogy belefutok, de kb. 200 méter múlva rájöttem, hogy esélytelen. 1 km múlva már jelentkezett egy dörzsölődő fájdalom, ami fokozódó üzemmódban végig is kísért. Próbáltam azért nézelődni, mert a Mátra ezt az oldalát ritkán látni. Szépen látszott a Kékes, a Muzsla a Mátra észak-nyugati vonulata. Tényleg szép volt. Mivel az útvonal rövid volt, nagy pontok, nem is voltak.

 img-e32c6ad526e4caacc7197836b2d733f9-v.jpg

Etapok

A Kopasz hegy ellenőrző ponton volt egy pecsét nyomás. Aztán be a faluba, Rózsaszentmártonba. Ott a Faluház ablakában volt egy kód, azt kellett felírni a papírra. Majd Lignitbányászati emlékház ellenőrző pont, szintén kód felirós játék. Majd a cél. Ott vonalkód becsippant. Cukik voltak, gratuláltak, hogy én értem be először.

 img-a65ea976eed1a7e95cd31ebeb9f49206-v.jpg

Figyelem!

Táv: 8,5 km

Idő: 2h

Ennyi ment.

De itt lehettem, ezen a neves túrán!

 

Klíma

Az időjárás így reggel kellemes volt. 7:25-kor rajtoltam. Olyan 20C°-nál még a végén sem lehetett melegebb. Viszont utána melegedett rendesen. A hosszabb távosok biztos kaptak egy kis hőséget.

 img-7c0a666fb38385aaab81dbd6b13d3e44-v.jpg

Ruházat

Azért futó gúnyában indultam, kényelmes volt. Asics Phoenix 8 cipő, Kalenji futó nadrág, Kalenji kompressziós szár, Lidl-ös futó zokni, Btwin kerékpáros felső, Kalenji futó felső.

 img-20190f2a5258d1546ec9c9b9f20c5e44-v.jpg

Rehab mód visszakapcs.

 

img-70e0e0ef74ea325254d6e6ab8da35d27-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr3616191142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása