Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Pilis trail - Női 1. helyezés

Piliscsaba

2020. március 08. - GabRunMarathon

Rajtszámom 111

Már ránézésre is "áthallásos" volt. Aztán menet közben kiderült, nem csak ránézésre... Ezen a versenyen 3szor kellett nyerni a végső győzelemèrt.

img_20200307_152857_061.jpg

#1

A rajt szokásos. A többiek kilőtték, én próbáltam felvenni a ritmust. A 2. km-től kezdtem előzgetni a mezőnyt. Segített az is, hogy kezdett emelkedni az út. Nagy lépteimmel jobban tudok általában haladni, mint a mezőny. A JENGA ellenőrző ponton a 3. nőként fordultam. Ez egy oda-vissza szakasz volt, könnyen lehetett számolni a szembe jövőket. A CSÈVI ellenőrző pontra már 2. nőként érkeztem. Ez után a pont után már meg-meg láttam az első nőt is. A SÁRGA KÖR-SÁRGA SÁV ellenőrző ponton már elsőként fordultam jobbra (miután szólt a pontőr, hogy JOBBRA. Simán balra indultam... Köszönöm!) Ami itt nyerőnek bizonyult, hogy meredek emelkedőn én gyorsan sétáltam, az akkor még első lány pedig futott. Gyalogolva felértem rá. A célban ezt mondtam is neki, hogy az részéről felesleges energia pazarlás volt.

screenshot_20200308-050026_2.png

#2

Következett egy hosszú, jól futható, nem túl "hepe-hupás" szakasz. Már jó ideje mentem, mikor egyszer csak meghallottam egyre közeledő lihegèst. Olyan nőiest. Felért a lany. Jó tempóban jött. Igaz a SZÁNTÓI ellenőrző pontra még elsőként csekkoltam, de az csak formalitás volt, egyszerre érkeztünk. Ezután meg is előzött. De elhúzni nem húzott el. Aztán egy emelkedőn ismét visszaelőztem, szintén a gyaloglás VS. futás taktikával.

screenshot_20200308-050109_2.png

#3

Tudtam, hogy az utolsó 5km azért még tartogat 200m szintemelkedést , úgyhogy ésszel próbáltam menni. Nem sikerült. Egy részen egy jobbos helyett vettem egy balost. A szalagok szerintem egyértelműen arra mutattak. Mint utólag kiderült, itt többen is elkavartak, többek között Józsa Gábor, aki brutál idővel nyert. Az volt a szerencsém, hogy volt 3 srác, akik mögöttem jöttek. Megvártam őket. Náluk volt track, igaz rossz, de arra jó, hogy visszataláljunk a pályára. Ez a kanyar plusz 1 km-t adott az élvezetekhez. Az utolsó GÁBOR ÖSVÉNYE ellenőrző pontra 2.-kènt érkeztem, amit persze nem tudtam. Ott már úgy voltam vele, hogy ez az én "tanuló pénz" versenyem, így jár aki elkavar... (ElBelusTomiztam :-)) Aztán beérve Piliscsabára megláttam az első lányt. Aszfaltos lejtő, megpróbáltam utolérni, sikerült. Nagyot meccseltünk, lényegében fél távtól. A célban meg is beszéltük, hogy húztuk végig egymást. Igazi sportember Ő is, amúgy eredetileg tájfutó.

http://www.traxpace.net/pilistrail20#trackld=pilistrail20_25

img_20200307_152857_060.jpg

Pálya

Bár előző nap még néhány helyen havazott, illetve szaladt egész nap az eső, a verseny napjára jó idő lett, és ugyan saras, de nem vészesen dagonyázós saras volt a pálya. Jól futható volt, nem technikás, ilyen síksági gyerekeknek való.

Hacuka

Salomon SpeedCross, remek választásnak bizonyult. Szépen kapaszkodott végig. Lidl zokni, Compress Sport kompressziós szár, Kalenji futó nadrág, Btwin kerékpáros felső, Kalenji hosszú ujjú futó felső, Kalenji futó hátizsák, Kalenji kesztyű, Quechua sál és fejkendő. Pont elég volt! A hosszú ujjút tudtam le-felhúzni a karomon.

Frissítés

Amit vittem. Nem álltam meg sehol. Beszlopáltam több mint 1 l vizet, 2 PowerBar gélt és kb. 1dl iso-t. A víz pont elég volt.

Nagyon jó társaság volt verseny előtt (rock&roll Fruval), így hamar elment rajtig az idő. Utána is dumálgatások, bandazgatások. Ahogy Pelikán Jani írná #jóérzések.

img-91569f6a06564b9c607287e363826fd6-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr515510180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kecskés Sanyi 2020.03.08. 19:52:36

Gratulálok. Én mindig mondom, terep és hegyi futáshoz ész is kell. Az erő nem mindig nyerő.

GabRunMarathon 2020.04.10. 08:22:42

@Kecskés Sanyi: köszönöm Sanyi! Pont így ahogy írod. Neked az a szerencse hogy ész és SEBESSÉG is van

Kecskés Sanyi 2020.04.10. 12:40:09

@GabRunMarathon: Kispályás vagyok én hozzád képest. Én csak szaladgálok.

Kecskés Sanyi 2020.04.10. 12:40:15

@GabRunMarathon: Kispályás vagyok én hozzád képest. Én csak szaladgálok.

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2020.05.08. 21:02:45

Öcsééém és nem is tudtam, hogy van ilyen felületed, most már bekövettelek! :-)))) Pusssz, nemsokára megint bandázunk együtt, úgy hallottam! ;-)

GabRunMarathon 2020.06.08. 13:30:16

@b.fruzsi: Öcséééém, én meg most láttam csak, hogy írtál.... Köszi, és akkor kmkovek rulez IS!
süti beállítások módosítása