Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Óbudai terepfutó- és túra fesztivál

2019. október 13. - GabRunMarathon

Meglátni

Szerda este épp Budapesten voltam mikor szembejött velem az Óbudai Terep- és túra fesztivál hirdetése. Mivel tudtam, hogy szombaton még pont itt leszek, elküldtem a regisztrációm.

Előkészületek

Meg volt adva a track. Azt böngészgettem, azért titkon remélve, hogy lesz a pályán jelölés. Így nem kellene telefonnal a kézben bènázni. És akkor szaladjunk kicsit előre. Volt jelölés.

De még milyen jelölés

Előzetesen is volt róla infó, hogy a CoffeeRun-osok tűzik a pályát. Nagyon érzékelhető volt, hogy arra jártas, ráadásul futószemmel jártas csapat tette ki a szalagokat. Teljesen egyértelmű volt mindig mi az irány, és elég volt csak felpillantani, hogy lásd a következő szalagot. Nem kellett azért megállni egy kereszteződésben sem, hogy azt lessem, hol a következő szalag.

Rajtig

Elég nagy és jól szervezett volt a heppöning, nem is számítottam erre. Betűrend szerinti, blokkositott karszalag felvétel, ruhatár a karszalag számod alapján, annyi ToiToi mint egy nagyobb versenyen. Elintéztem a bürokrata kört, majd vártam a rajtot a napon melegedve,mert hüvi volt.

img-7ed8b30c350f3f7037f4f6a512ac83eb-v.jpg

A pályán

Elrajtolt a mezőny.

img-c33d09857cf16b47e67be6c5441e76fa-v.jpg

Egyből egy jó kis emelkedős résszel nyitottak a Laborc utcáról a Virágos-nyeregig. 3/4 rész aszfalton a többi már a Budaiban a szokásos kicsit köves de nem durván technikás terepen. Itt volt egy frissítő pont, de elrobogtam mellette. Volt nálam víz, az elég volt frissítő címen. Aranyosak voltak a ponton, mondták én vagyok az első nő. Nem mintha ez egy fesztivál futáson számítana, de azért jól esett.

A következő pont amit érinteni kellett a Gerecse Kápolna volt. Pont 2 ismerős srác pontőrködött ott, gyors örülés, puszi és robogtam tovább. Nagyon vitt a lábam.

A Vörös Kővár pont mellett csak elfutottam. A Hatarnyereg pontnál szintúgy. Aztán vissza kanyarodott az út a Virágos-nyeregi frissítő ponthoz. Már tudták, hogy csak futok tovább,de aranyosan biztattak. Innen a Táborhegyi barlangig nagyon jól futható rész jött, igazi Flow-ban mentem.

A Táborhegyi barlang ponttól pedig csak döngetni kellett lefelé, nagyrészt aszfalton. Mentem is, vitt a lendület rendesen. A célban egy pillára csodálkoztak, hogy a 15km-es távról jöttem be, de aztán konstatálták, hogy akkor én vagyok az első nő - meg amúgy összetett második - és készíthetnek egy fotót ennek örömére? Nekem volt a megtiszteltetés.

Gönc lajstrom

Asics Phoenix 7 cipő. Hiába aszfaltos, ezen a nem technikás terepen jól muzsikált. Lidl-ös kompressziós zokni, Kalenji futó nadrág, Btwin kerékpáros felső, Kalenji hosszú ujjú futó felső, Kalenji fejkendő.

Időjárás

Tökéletes. Napos, a rajtnál hűvösnek tűnő, futásra viszont a legideálisabb idő.

Számos rész

15km

~400m szint

1. Női helyezés

2. Összetett helyezés

img-5c7d00cbb46ca8fc96071b7c0cc6bbaf-v.jpg

Nem számos, de számító rész

  • Ah, erről az eseményről is olyan jó élményekkel jövök haza, hogy wow. Szuper szervezés, nagyon akarták, hogy jól sikerüljön az esemény és szerintem elérték céljukat!

img-69ee4ebbeaff1eeaafcb7c8fe808f005-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr715220510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása