Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

CsináldMagadMaraton - 8. teljesített maratonom

Nyírtura - Nyírpazony - Kótaj - Nyírszőlős - Nyíregyháza

2020. április 10. - GabRunMarathon

Van ez a koronkás szitu, nincs cserében semmi futós heppöning. De a futók túl elvetemültek ahhoz, hogy egy ilyen helyzetben siránkozzanak a nem megvaltoztatható dolgokon. Nem, ilyenkor azon gondolkoznak, ha nincs "A", attól még lehet"B". Az én "B"-m, ez a CsináldMagadMaraton.

Kedden kitaláltam, szerdán beszereztem a frissítési szettet (lásd frissítés bekezdés) csütörtök reggel lefutottam.

Helyszín és Pálya jelölés

Hazai rendezésű maraton, még szalagozast sem kellett nézni. :-) Egyben voltam biztos, hogy Nyírtura felé kezdem a futást, azt tudtam, hogy 10km. Aztán a többi majd kiforrja magát.

img_20200409_115838_397.jpg

Az évek során tényleg elég képbe kerültem, hogy itt a környéken mi merre hány km. Így elindultam Sóstóhegy felé. Először Nyírszőlősre akartam venni az irányt, de menet közben lett belőle Kótaj.

img_20200409_115838_447.jpg

Azt matekoztam, hogy akkor így majd nem kell körözgetni az erdőben. Kótajból átfutottam Nyírszőlősre (mostmár really).

img_20200409_115838_429.jpg

Rácsodálkoztam Fakapu megállóhelyre (régi kisvonat állomás lehetett) majd irány az erdő.

img_20200409_115838_395.jpg

Ott elindultam egy szokásos TIZES útvonalán. Erdei kör után SósTó, Sóstófürdő, Sóstóhegy és hazafutás.

img_20200409_115838_448.jpg

Olyan jól sikerült kiszámolni, hogy meglegyen a 42,195km hogy a ház előtt már csak egy 50m oda-visszát kellett hozzátoldanom.

Időjárás

Reggel hüvi, aztán egyre melegedett az idő, végig sütött a nap. De ez a jól eső, nem tűző napsütés volt. Csipáztam.

Hacuka

Asics GT 1000 pipő, Lidl-ös kompressziós zokni, Kalenji téli futó nadrág, Btwin kerékpáros felső, Lidl-ös kerékpáros felső (tényleg 2 volt rajtam), Kalenji hosszú ujjú futó felső, Kalenji kesztyű benne Aptonia kézmelegítő (reggel még kellett, különben használhatatlanná hűlnek a nyomi ujjaim), 1 Simond fejkendő a fejemre, 1 Simond fejkendő a nyakamba és a Kalenji futó hátizsák, aminek - mint hajnalban kiderült pakolás alatt - kezdődő "repedése" van, így szivárog belőle a víz. Most szigszalaggal parasztosan megoldottam, de örülök hogy kiderült itt és most.

img_20200409_104452.jpg

Frissítés

Minimál stílus. Víz, kb. 1,5 l, 2dl Kubu eper-sargarepa ital és 3 kávéskanál Heed, 2 dl Aldis energia ital, 1DM Kinder vitamin püré izé, 1 quinoa-alma-eper püré izé, és 1 Decathlon Aptonia magnézium liquid gél izé. Minden tette a dolgát, a teljesítéséhez elég volt.

img_20200409_115838_462.jpg

Konklúzió

Jó volt, Rock and roll, hogy sikerült teljesíteni, de jobb VELETEK futókkal!

img_20200410_050540.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr3115601912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása