Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Sóstó 10 GeoGo instant

Nyíregyháza-Sóstó

2020. július 26. - GabRunMarathon

Ki a kicsit nem becsüli...

Semmi extra. GeoGo-s túra Nyíregyháza festői sóstói erdejében és Sóstó tavának partján. Az ellenőrző pontjai edzőköröm állandó érintési pontjai. Régóta néztem, hogy akkor egyszer végig kellene pötyögni rajta á la GeoGo. Ennek ma jött el az ideje.

 img-c2129645ac90b527be24093a6776f603-v.jpg

A kezdő pont a Victoria Garden (exTölgyes Csárda). Ott indítottam a túra kört a GeoGo app-ban.

Következő pont Sóstó Vasútállomás. Ott is megállás nélkül csak igazoltam ott-lètem.

Felhomályosultam, hogy hol van a Szinbád Sétány, ugyanis az volt a következő igazolandó poén. A Svájci lak és az új csilli-villi hotel közötti parkban amúgy. Igazolás, no megállás.

Az utolsó előtti pont a Sóstói Úti Kórház oldalában lévő erdőben volt, a fő csapáson (piros sáv). Itt is csak egy virtuális pecsét nyomás volt menetben. Majd vissza a kiindulási pontra. És persze haza.

img-a4a72162e91e1adaae752968b500955c-v.jpg

Nyári hajnali kellemes időjárás. Nem esett, nem tűzött a nap, fátyolfelhős királyság. Egy kék kutas megállás volt 5 korty erejéig, mivel edzés úgyhogy nem vittem semmi lomot. Kell néha az ilyen is.

img-ce71c3bd0dbb2970f9aa5489b5d8898c-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr6316078092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása