Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Korinthosz 40 - női 1. hely

Szekszárd

2020. augusztus 23. - GabRunMarathon

Rápihenés

Előző nap csak rajtcsomag felvétel, amúgy nyugi, pihi, vízszint. Ha már éjfélkor volt a rajt... Tartottam is tőle, ilyenben sem volt eddig részem. De egyszer mindent el kell kezdeni ;-)

 img-734feb57f16567c4f9133826ab206388-v.jpg

Rajtig

Egy nagy turistabusszal vitték át a cuki kis 40-es távon indulókat a rajt helyszínre Keselyűsbe Szekszárdról a Béla király térről. 23 órakor indult a busz. A buszon még szunyókáltam. Keselyűsbe aztán jóval a rajt előtt érkeztünk (kb. fél óra volt még), úgyhogy volt idő mindenre. A mi rajtunk a hosszútávúsoknak egy frissítő pont volt, így ők is folyamatosan érkeztek, őket bíztattuk a mi rajtunkig. Viszonylag hüvi volt, vártam már minden szempontból az indulást. Fejlámpa bekapcs, éjfélt ütött az óra, let's go.

 

Keselyűs-Szent László híd 

A rajtnál mindenki kilőtt, de már kb. 500-1000 M múlva a női mezőny élén találtam magam. Felvettem a ritmust. Megérkeztem az első ellenőrző pontra, a Szent László hídhoz. Onnan ki terelő bólyák között, fel a hídra ritmusban tovább. Aztán jött szembe egy 160km-es (mostmár tudom hogy Tóth Csaba) és kérdezte hova-hova? Mondtam Szekszárdra. Mondja akkor zurück, mert erre Baja van. Ha nem találkozom vele, nem tudom meddig futok a rossz irányba. Így csak egy 1 km-es kitérő lett a tévedésem büntije. Más ára is volt persze ennek a kis kitérőnek.

 

Szent László híd-Bogyiszló rév átjáró 

Az első ellenőrző ponton összetett 5.kent érkeztem, a következő - rév átjáró - pontra 15.-kent. Idegesített a dolog, de tudtam, hogy szerencsére ez a verseny eleje, sok van még. Aztán szépen el is kezdtem utolèregetni a 40km-es kollégákat.

 

Bogyiszló rév - Bogyiszló központ

A Bogyiszló központ ellenőrző pontra már ismét 5.-kent érkeztem. Ismét felvettem a ritmust és haladtam saját tempóban.

 

Bogyiszló központ- M9 Bogyiszló lejáró

Ha jól emlékszem, ettől a szakasztól kezdődött a "szopatós" töltés szakasz, ami Sióagárd Sió híd pontig kitartott. Földes-füves-traktornyomos-egyenetlen szóval figyelős rész volt ez. Ráadásul a töltésen is volt több nem teljesen egyértelmű rész némely Y elágazónál. Nem volt semmi jelzés, így megindultam amerre sejtettem hogy jó - bár a bajai elkavarás után amúgy is mindenhol bennem volt a félsz, hogy vajon jó az irány? Szerencsére mindig bejött a választás, de nem hiányzott ez a bizonytalanság érzés.

 

Sióagárd - Bor utca

Aszfaltos rész. Egész jól bírt esni. Elvitt az út a Vesztergombi borpincészet mellett, az tetszett így az éjszakai kivilagitásban. Ez a rész már lakott területen ment házak között, de azt tudtam, hogy a végén jön a meglepi.

 

Bor utca - Cél, Szekszárd Garay tér

Az utolsó frissítő ponttól az út felkanyarodott egy dűlős részre, rettegettnek vélt emelkedővel. Na most ez nekem akkor speciel jól esett. Olyan izmok mozdultak, melyek eddig annyira nem, olyanok meg pihentek, melyek eddig rajta voltak a haladási ügyön. Mivel az eleje még aszfaltos is volt, tényleg lehetett haladni. Aztán jött egy meredek terepes rész, ici-pici sétafikával... Aztán lejtős rész, be Szekszárd külvárosába. Ezt a részt előző reggel befutottam, úgyhogy innen már nem kellett azon görcsölni lesz-e még egy búcsú elkavarás. No Way ;-) És úgy is lett. Nagyon jól megkomponált rész a befutó. Szekszárd Béla király térről le a Garay térre a sétáló utcában. #jóérzések volt a befutó. Ott egy csippantás, és nagyon kedves fogadtatás. A verseny szervező személyesen várt mindenkit a célban egy gratulációval és pár jó szóval. Fuu nagyon ott volt ez így.

 img-920bbbd5f3f9ba1b2992e395b3a0c40f-v.jpg

Frissítés

Szuperek voltak a pontok. Fáklyákkal, mécsesekkel, karácsonyi füzérekkel megvilágítva, melyik hogy. Nagyon kedvesek és segítőkészek voltak a ponton a staff tagok. Egyedül cola-t ittam 2 vagy 3 ponton. Nagyon jól esett és a hatása is a koffein miatt az éjszakába fényt hozott. Amúgy azt ettem-ittam amit vittem. Elfogyott ~8 dl víz, 2 dl iso, 3 gél. 

 img-98d025cae5a7d0856479608276a36ef3-v.jpg

Gúnya

Nike Structure cipő, először rajtam versenyen és ilyen távon. Kényelmes, nem tört, tartott, jó választás volt. Petzl fejlámpa zsír új elemekkel, végig bírta. Quechua fejkendő, Btwin kerékpáros felső, Kalenji futómellény, Kalenji kompressziós, hosszú futó nadrág, Compressport kompressziós szár, Lidl-ös futó zokni. Minden jó választásnak bizonyult.

 

Időjárás

23:30-0:00 között hüvi a rajtban, asszem fáztam. Aztán ahogy elindultunk és bemelegedett az ember, tök kellemes idő lett. Kb. 15 C°. Felhőtlen csillagos ég. Első éjszakai futást legalább az időjárás nem tette még emlékezetesebbé.

 

Bankett

Az eseményt szombat este egy Bankett zárta a Babits Mihály Művelődési házban Szekszárdon. Minden limitidőn belül érkezőt név szerint szólítottak a színpadra. Megadták a módját, nem csak ezzel az ünnepélyes díjátadóval, ahol tényleg mindenki kiemelt figyelmet kapott, hanem a vacsora felhozatallal, unplugged gitár zenével és hát azokkal a futókkal együtt lenni akikre felnézel, nagyon nagy élmény volt.

 img-0284861ff3fe4e5d6c0f4352da87c68a-v.jpg

Ami nagyon megragadt és még nem volt róla szó

Csillagos ég Gemencnél és - ugyan totál nem ide vonatkozik - hogy találkoztam a Garay téren a Prosectura énekesevel péntek reggel fél kilenc körül és egy metál villával mutattam hogy lajkolom az együttesét. A reakció egy fejbólintós mosoly, de szerintem aki ismeri a Prosecturat, sejtehti, hogy miért csak ennyire futotta kora reggel Norbitól. A versenyt ő is emlékezetessé tette számomra #namármegintezaprosectura.

 img-cacbc422039afffa2543aadaec348f5d-v.jpg

Matekszakkörre 

Elvileg 40,8 km, nekem elkavarással meglett a maraton :-) 

3:39:33 a mért idő.

Nem tartják külön számon, de jelenleg női pályacsúcs ez az idő. (A pályacsúcsot jegyzik, azt értelemszerűen egy férfi kolléga, Nagy Péter tartja).

Utolsó szakaszt (egyben a legszintesebbet) a leggyorsabban teljesítettem az egész 40 km-es mezőnyben - tokaji edzések Rulez ;-)

Eredmények, cikkek:

http://www.checkpointsystem.hu/event/korinthosz2020_40_egyeni/live/noi

https://www.teol.hu/sport/helyi-sport/csecsei-zoltan-uridovel-nyerte-az-idei-korinthoszt-2688467/

https://www.runnersworld.hu/palyacsucsot-futott-csecsei-zoltan-a-korinthoszon-131607

https://www.facebook.com/KandoTamas/posts/2923815964516616

img-b1c3fda53d80f00088bd7bbe5e7b8085-v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr4216173916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kecskés Sanyi 2020.08.24. 19:25:53

Nagyon büszkék vagyunk rád! Gratulálok itt is!

GabRunMarathon 2020.08.25. 09:44:11

Köszönöm Sanyi! Nagyon jól esik! Szuper egy életforma ez szuper emberek társaságában!
süti beállítások módosítása