Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Edzès helyzet és kompressziós szár

2018. július 14. - GabRunMarathon

Kezdjük a szárral

Ha röviden akarom összefoglalni edzésre jó. És akkor a következzen a kifejtős rèsz. Első mosás után már sajnos úgy húztam ki a mosógépből, hogy kilógott-, és össze vissza tekeredett belőle egy szál :-( Mivel sokkal vékonyabb mint pl. a már említett Kalenji, ezért minden egyes fel/lehúzásnál erzem, hogy kezdenek szetzilalodni benne a szálak. Kicsit olyan, mint egy harisnya, sok DEN-es harisnya, de akkor is csak harisnya állagú. (Ez csodás megfogalmazás, de remélem átüt a lényeg ;-) ) Viszont továbbra is jól szellőző, kényelmes, nem vagja a vádlim. Úgyhogy edzésre jó lesz, szét fogom nyűni pár hónapon belül. A Kalenji elég rég megvan, és nincs nyoma nyűzèsnek (ilyen szó van? Mától...) 

img_20180714_151042.jpg

Edzések

Mivel a következő benevezett versenyem csak októberben van, az edzeseken nem igazán jár a fejemben, hogy én most versenyre készülök. De nagyon élvezem és lekopogom jól is megy. Hétköznap 1 pihenőnapot beiktatva futok 9-10 km-t. Hétvégén valahol 10-20 km között szoktam menni, ahogy esik. A héten volt szerencsém Budapesten hesszeIni (köszönöm TesamSogim), így futni is. Ami összejött a 3 nap alatt:

  • Margit-sziget
  • HármasHatárHegy tv torony 
  • Rómaipart 

Mondanom sem kell, hogy egyik jobban tetszett mint a másik. Mindig hajnalban indultam, ahogy itthon is szoktam.

Margit-sziget

Az "alap". Ilyenkor hajnalban különösen szép és nyugodt. 1 azaz 1 futó jött velem szembe a teljesített 1 kör alatt. A hajnali fények pedig gyönyörűek voltak a Dunán. A szigetre vezető úton is mèg Buddha nyugodt volt a város. Mindig jó látni a dunamenti Budapestet, az épületeket, olyan feeling, amit csak egy nagyváros tud adni.

HármasHatárHegy

Maradjunk annyiban, hogy rohadt mázlisták a környéken lakók! Hegy a városban! Én csak egy csipetnyi részét futottam be, de ahogy elnéztem, van még mit befutni, nagyon változatos lehet. Aki a nagyvárosból hegyezni akar, ráadásul a várostól elvonatkoztatott termeszetes környezetben, annak voila ott a hegy! A zöld illetve a zöld keresztes utakon jártam, de láttam olyan ösvènyeket, melyeket még be szeretnék futni. 

img_20180714_150620.jpg

Római part

Végig a Duna parton a hajnali nyugiban és fènyekben távolodva a várostól. Érdekes volt a sok parti beülős hely, "plage", villa, lángos, kürtőskalácsos, fagyis mellett elfutni úgy, hogy minden kongott az ürességtől. Itt szintén 1 futóval találkoztam, viszont tenisztáskás emberkék jöttek-mentek már a vègefelè.

Jó kis hét volt, jó változatos! LIKE

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr7614113059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása