Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Szénás kör

Solymár

2019. június 11. - GabRunMarathon

Megközelítés

Elővárosi vasúttal mentem Solymár vasút állomásra Aquincumtól. Séta a "rajtba" (~2km).

Rajt

A rajtot egy-, az Apáczai Csere János Művelődési Ház ablákba felragasztott QR kód szimbolizálta. Azt kellett beolvasni, majd egy előzetes regisztrációnál kapott 5 számjegyű kódot beírva indulhatott a menet.

1. Ellenőrző pont

A Rókás körön tesztelt módszer ment itt is. Egyik kézben telefon a GPSes térképpel. Ez alapján simán megtaláltam a pontot. A pálya nagyrészt árnyékban egy erdős részen vezetett a patakparton. Nagyon szép volt és hűs! Az egész pálya legtechnikasabb része a Remete hegyről levezető út volt. Köves, kapaszkodós, de azért vészesnek nem titulalnam. Az első pont egyértelműen beazonosíthatóan Remeteszőlősben volt az Örkény telefonfülke mellett. QR kód befenykepez, kód beír majd mentem tovább. Volt ott egy kút, abból még ittam, aztán irány a Nagy Kopasz hegy.

2. Ellenőrző pont

15,8 km-nèl volt a második ellenőrző pont. Biztos így is volt, csak én 18,5 km-re emlékeztem. 19km-nel kezdett gyanús lenni a történet. Elő is vettem a fényképes itinert az ellenőrző pontokkal és láss csodát, elrobogtam valóban mellette. Na, ekkora bénát... Olyan büszke voltam magamra az első pont után. Simán meglett, simán beolvastam. Gondoltam ez mennyivel egyszerűbb mint a Rókás, ráadásul már csak 2 pont van. De csak sikerült ebből a 2-ből már az elsőt benèznem. Viszont ez is egy nagyon szép szakasz volt, a Nagy-Kopasz kilátóval, az erdei részekkel. Nem is idegeskedtem, úgy voltam vele, hogy majd a Strava alapján bemutatom a teljesítést.

3. Ellenőrző pont

Nagy-Szenas. Vártam már, mert sok futó sporttárs sokat fut itt, tesz fel róla képeket és mindig nagyon tetszett, kíváncsi voltam milyen élőben. Nagyon szép volt. Az a kilátás, az a panoráma! Megérte várni a pillanatot! Aztán számolgattam megint a km-eket meg az ellenőrző pontok egybeesésèt és már megint nem jött ki a matek. Számításaim szerint már megint túlmentem rajta. Erre egyszer csak feltűnő lesz egy asztal és a padok, hogy ez olyan mintha... A képen is ilyen lenne. Megsasoltam hát az asztal lábát és tényleg ott volt a QR kód! Beolvas, továbbmegy, öröm :-)

20190608_090626.jpg

Cél

A GPS segítségével berepültem a célba! Jól követhető, egyértelmű útvonal volt. Illetve az is jó volt, hogy emlékeztem, hogy itt már végig a zöld jelzést kell követni és magabiztosságot adott, hogy végig láttam is. Azt hittem ez a rész már főképp házak között fog vezetni, de kellemesen csalódtam, hogy egy nagy részben erdős szakasz volt. A célban beolvastam a QR kódot, megkaptam a sikeres teljesítésről az üzenetet és - pár szót váltva az épp készülődő indulóval - mentem a Mandula Kávézóba az éremért. Ott bemutattam a Strava rajzot és megkaptam az érmet. Kérdezte az eladó, hogy szeretnék-e fotót? Szerettem. Később még a főszervező is felhívott, hogy küldjem el neki a Stravat, hogy tudjon kalkulálni egy 2. pontos érkezési időt. Nagyon kedves volt, elfogadta tehát ő is szó nélkül a teljesítést a Strava alapján.

62434660_2212082982435387_7037394826068754432_o.jpg

Időjárás, terep

Mivel 6:03-kor rajtoltam, még kiváló idő volt. Se nem hideg, se nem meleg. Később, mikor még már elkezdett volna beütni a hőség, - főleg az arnyekmentes részeken - már be is értem. Jó volt az idő, így jó volt a terep is. Nem volt dagonya, szuperül futható volt a talaj.

Cuccok

Készültem rá hogy meleg lesz, ezért a szokásos bringás felsőre most nem vettem még egy pólót is. Szóval, BTwin bringás felső, Asics terepcipő, Kalenji hosszú futónadrág, Lidl-ös kompressziós zokni, Nike simléder, Kalenji futóhátizsák benne 2 L vízzel, amiből meglepő módon még maradt is. (Ok, egy helyen ittam kútból az első ponton.) 2 gélt is benyakaltam, kellett az enerdzsi, mikor már elkezdtem botladozni.

Jó kis élmény volt. Ebben a nyári hőséges időszakban a versenyeket nem is nézegetem, de az ősziekkel már elkezdtem szemezni.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr3614889112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása