Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Abaúj-Hegyközi Teljesítménytúra - Fony

15km =19.5km az elkeverős verzióban

2019. augusztus 18. - GabRunMarathon

Jelentkezés

Kérték a szervezők, hogy aki teheti, emailben adja le előzetes jelentkezését. Az email elment, a rajt napján a helyszínen voltam, Fony településen. Gyors "akkreditáció", nevezés rendezés, itinert gondosan becsomagoltam, majd GO.

img-4346e5dfbf792fb038f6ea7c220c2ab3-v.jpg

Fony - Rezső bácsi kútja

Fonyból egy betonút kaptatón vezetett ki az út be a természetbe. Egy erdős részen az első ellenőrző pontig végig felfelé mentünk. Egész jól futható részek voltak benne. Sikerült egy botlásos esést bemutatnom, de nem volt nagy kunszt, mentem tovább. A pontot könnyen meg lehetett találni. Végig a zöld jelzésen. Pecsét és irány a következő ellenőrző pont.

img-40b760aef6250a2dda7d8ec7cac2acee-v.jpg

Rezső bácsi kútja-Csonkás-Tanya

Egy nagy ligetes völgyes részen vitt ez a szakasz. Közben látni lehetett a Regéci várat. Nagyon szemetgyönyörködtető volt. Aztán bekeveredtem egy tanyára. Attól függetlenül hogy az ellenőrző pont egy tanyára volt dedikálva, azért meglepődtem, mikor egy nő a zuhany alól kilépve, törölközőbe tekerve szólt a férjének, hogy hozza a pecsétet.

img-c1e57c100389e07d052655d153860963-v.jpg

Csonkás-Tanya - Mogyoróska

Itt kellett volna lennie egy ellenőrző pontnak, de sehol senki. Cserébe a falucska nagyon cukor volt, amin átrobogtam.

Mogyoróska-Malomvölgy patak Erdészház

A kék jelzésen kellett menni. Egy patak völgyében mentem. Nagyon vagány volt. A patakon többször is át kellett menni, tiszta kommandó. Aztán hirtelen előttem 2 srác egy Simson motort visz át az egyik patakos részen. Kiderült ők a következő ellenőrző pont, csak épp oda tartanak még. Ott helyben aláírtak, nagyon jó fejek voltak.

img-a476a51be2b6eda61fbbb328bb72739d-v.jpg

Vadászház (ami amúgy egy romos ház volt) - Kacsás tó

Tudtam, hogy 13,3 km körül kell a Kacsás tóhoz érnia fehér meszes jelzésen. Ehhez képest 15km-nél még a kéken voltam. Na zurück vissza a 2 sráchoz. Hol is van ez a Kacsás tó? Elnéztem a fehér meszes elágazást. Megmutatták, onnan már sínen voltam.

img-059a3876085a09ca96abbc21bf813208-v.jpg

Kacsás tó-Cél

Az ellenőrző ponttal megint útközben találkoztam, épp ők is a pontra tartottak. Menet közben egy aláírás és irány a cél. Még sikerült egy tisztességeset zakóznom, de ez a figyelmetlenségemnek és a "pedig már megfogadtam, hogy többet ezt a cipőt nem veszem fel"- nek volt köszönhető. A célban személyesen adta át a főszervező hölgy a teljesítésért járó kitűzőt és oklevelet.

img-d331afcd20b65b26a90ac99c763a54c7-v.jpg

Időjárás, terepviszonyok

Ideális volt minden. 16C°-ban rajtoltunk, kb. 20C° mire beértünk. Napsütésben, száraz/kikerülhető sáros talajon.

Gönc

Utolsó útját megjárt Asics Kanaku. Kalenji kompressziós szár. Kalenji futó nadrág, Btwin kerékpáros felső, Kalenji futó póló, Kalenji fejkendő, Kalenji futó hátizsák.

Nagyon szimpi kis túra volt. Zöld szívecske.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr2015014346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása