Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Felkészül Salzburg (-4hèt)

2018. június 21. - GabRunMarathon

4 hét múlva Salzburg félmaraton a lá terep. Ami ugyebár nem az én "terepem"... De azért mindent megteszek és becsülettel felkèszülök. Ami a pikanteriajat adja mindig azért az ilyen terep versenyeknek, hogy elég baró síkon lakom � Ahhoz, hogy egy pici hegy feeling legyen, a 30km-re lévő tokaji hegyet lehet felkeresni és azon fel-le szaladgálni. Na most ezt májusban már egyszer sikerült kivitelezni, Salzburg-ig még vagy 2szer jó lenne behúzni �️ Egyébként a májusi felkészülési ütememmel és motiváltsagommal elégedett vagyok. És azzal is, hogy már érzem (mert sajna-bajna érzem...) mikor kell pihinapot beiktatom:

a6c8831e-b557-4bea-8f49-f62bd0e82bee.jpg

Most a 3 napos hosszú hétvégén sikerült minden nap 20k-t összefutkoraszni, szóval a km-nel az én szintemen ok vagyok. Viszont itt a környéken karistoltam, tehát ha összejött +100 méret szint az már �volt. Salzburgra elég turiszt szemlélettel készülök azért. Nagyon várom egyrészt, még sohasenem voltam ott, nagyon érdekel, annyi szépet és jót hallottam arról a városról. Másrészt terepverseny lévén be kell tudnom, hogy jócskán lesz benne sétafika... (BTW ezért nem igazán vagyok oda a terepversenyekert, vagy futok, vagy kirandulok, ez meg a 2 elegye...). De azért az Alpok lábánál sétálgatni... �

Addig is... Lóti-futi, no sérülés, és meg is leszek �

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr3014063185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása