Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Bódva-völgyi Maraton

Jósvafő-Edelény

2019. szeptember 23. - GabRunMarathon

Péntek

Kazincbarcikan foglaltam szállást. Nagyon pöpec volt. Nyíregyházáról megérkeztem olyan 16h körül, onnantól pihi vízszintesen.

Rajtszám felvétel

Reggel áthajtottam Edelénybe. A szervezők előzetesen jelezték hol lehet parkolni, így ezen sem kellett matekolni. Felvettem a rajtszámot és a rajt csomagot, majd olvasó-pihenő üzemmódba vágtam magam a kocsiban. 8:30kor indult a transzfer busz a rajtba. A buszra várva egy tokaji futó lánnyal - akivel eddig csak a Strava-n volt kapcsolat - dumátlunk. A buszon is folytattuk ezt, így pikk-pakk eltelt az idő a rajtig. Találkoztam egy kabalási futó lánnyal is, neki is nagyon örültem.

img-7d719e9f2c6d67b60d72589626db7029-v.jpg

Hát akkor Rajt

Mintha nem lenne holnap, úgy bekezdett az eleje. Én a szokásos ahogy jólesik tempót választottam, azért egy edzés tempónál spurisabban, de nem belehalósan. Csak van még hátra egy kevés... Az megadta a kezdő löketet, hogy egy jó kis lejtővel indítottunk. Tetszett.

Szinpetritől előzgettem, egyre több sporttárst értem utol, pontosabban ők kezdhettek lassulni. Végig tudtam tartani ugyanazt a tempót, ezért gondolom ezt a lassulásos elméletet.

Volt egy kis szó szerinti kutyafutta Szalonna és Szendrő között. Egy kutya meg is kapta a bal vádlim, de haladtam tovább, valószínűleg kicsit dobott az eb a tempómon. Már a buszról lehetett látni, meg a szervezők is felhívták a figyelmet, hogy Szendrőlád után még lesz egy kaptató, szóval csak óvatosan, legyen ez a fejekben. Szerencsére élőben sokkal kevésbé volt meredek és hosszú az emelkedő, ahogy a buszról tűnt. Ezután a kaptató után pedig már "csak" irány a cél. Azért 40km környékén már nem dobálózik "csakokkal" az ember, szóval az volt a már kevésbé jóleső 2km.

Edelénybe beérve azért jött egy adrenalin löket, ahogy közeledtem a célhoz. Olyan cuki volt Mindenki, folyamatosan mondták, hogy első vagyok. És úgy is lett. Megható volt hallani, ahogy vártak a célban. Remek célfotók készültek, nem kellenek hozzá szavak!

img-339556ed2f7a1b71abe9b0659c9f7727-v.jpg

 

Szervezés

A célban várták a befutókat, lesték a kívánságokat. Minden információt előzetesen is megkaptunk, a buszon a rajtban volt egy külön StandUp minden részlettel. Profi fotósok örökítették meg a pillanatokat, nagyon el tudták kapni, az egyszer biztos.

Frissítés

Egész jól kiismertem már mit mikor szükséges bevinni, ezzel most sem volt gond. Megittam kb. 2 liter vizet, 15 km-nel 1 ampulla MagneShot, 20km-nel egy High5 coffeines lötyi-gél, 30km-nel egy L-karnitines ampulla és 35 km-nel egy isoHigh5 lötyi-gél. Frissítésben Édesapám segített. Megbeszéltük hol találkozunk és cseréljük ki az én üres kulacsomat az ő általa vízzel feltöltöttre. Minden olajozottan ment, profi volt! Hálás köszönet érte!

img-b5fc233e5e95c3cae98b625a1eeb4e01-v.jpg

 

Hacuka

Asics GT-1000 cipő, Compressport kompressziós szár, Lidl-ös futó bokazokni, Kalenji kompressziós futó nadrág, Kalenji futó rövid nadrág, Btwin kerékpáros felső, Columbia futó póló, Kalenji fejkendő ami sálként tette a dolgát és egy Nike simléder. Minden jól funkcionált, utólag sem változtatnék.

 

Időjárás, pálya

Ideális futó idő. Se nem túl hideg se nem túl meleg. Reggel volt hüvi, de a kabátot a buszon lehetett hagyni, így a rajtig sem volt kockára fagyás érzet. A táj végig pazar látványt nyújtott, nem unatkoztam.

 

Számok

  • 3óra:22perc:45másodperc
  • 232m szintemelkedés
  • Női 1. hely
  • Összetett 3. hely
  • Női pálya csúcs

img-8968c2d7947114e0864837de8c8ad996-v.jpg

Nem puszta számok

Jó érzések, szinte végig flow-ban. Miért? Mert a szervezők, a sporttársak, a szurkolók, a környezet ezt lehetővé tették. Nagy LIKE Nektek! Köszönöm!

A képeket Hörömpöli Tamás készítette! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr5615159216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása