Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Szénás kör - 2. teljesítés

Solymár

2020. június 08. - GabRunMarathon

Rajt Solymár - 1. Pont Remeteszőlős szakasz

Beolvasás és indulás, végülis egyedül, mert akivel úgy volt, hogy próbálom tartani a tempót, lesèrült és nem tudott jönni. Így megint indult a telefonos navigációs móka, mivel nem volt kit követni és az én órám nem Track-kèpes. Az első pontig már elbizonytalanított ez a túra app (Természetjáró) többször, mikor azt jelezte, hogy nem vagyok az úton pedig ott voltam...

Az jó volt viszont, hogy a múltkori (2 héttel ezelőtti) Tomi Nagyszénás pályacsúcs frissítős heppöning előtt, azért pont az első szakasz egy részét futottuk be.  Na az a rész ment is IQ-ból. Remeteszőlősre a - szerintem - "Sirató falon" le, QR beolvasás, egy kortyintás víz a zenélő kútból és irány tovább.

1. Pont Remeteszőlős-2. Pont Sisakvirág Tanösvény (Nagy-Kopasz) szakasz

Az első teljesítéskor ez volt az az ellenőrző pont - ez a Sisakvirág táblás - ami mellett huss elhúztam. Na most ment a mantra hogy 15,1km-nèl tanösvény tábla QR kód olvasás. És ezúttal összejött! Sima beolvasás és igazolás majd irány fel a Nagy-Kopasz Csergezán Pál kilátó. A múltkor itt is emlékszem mennyit szüttyögtem azon hogy merre tovább melyik úton?! És bár emlékezni nem emlékeztem, most jól mentem egyből a navigáció után. Szóval ezen a szakaszon 2 előzőleg elbaltazott pontot is javítottam (magyarul figyeltem nem volt nagy wasisdas...). Ezen a szakaszon a navigációval nem volt tehát gond! A Nagy-Kopaszról le jó volt a lejtős szakasz főleg amelyik része a hűs erdőben ment.

2. Pont Nagy-Kopasz - 3. Pont Nagy-Szènás szakasz

Ez a szakasz is navigációs szempontból easy volt. Ebben vannak az alattomos- majd elég egyértelmű felfelék. Volt sétafika bőszen a szakaszon. Itt elég sok a napos rész is, de a meleg ellenére sem volt -legalabbis- ennél a tempónál vészes. Meg ittam mint a gödény. QR kódra itt tök emlékeztem hol van, a leolvasás sima volt, majd kezdődhetett az utolsó szakasz, szinte csak lefelé.

3. Pont Nagy-Szènás-Cèl Solymár szakasz

Lefelé, lehet haladni az biztos. Ha nem nézed be az utat, akkor még fékezni se kell. Na én benéztem 3szor, ebből 2szer olyan helyen, mint az első teljesítéskor... Utána már beugrott... Itt a végén már csak kicsit fáradtabb vagy, csak lefelé kell menni, nem úgy figyeltem. Solymáron a célban QR kód olvasás, az már könnyen megy.

img-a3f7bdea7cdb6490624b6937979e969e-v.jpg

 Gúnya

Asics Phoenix 8 cipő, igen aszfaltos és igen remek választásnak bizonyult. Kevésbé üt mint a Salomon, sajna azt vettem észre hogy a Salomon -ban 20 km felett fáj a lábam. Kompressziós szár (Compressport) Lidl-ös futó zokni, kompressziós futó nadrág (Kalenji) bringás felső (Btwin) futó hátizsák (Kalenji), futó fejkendő (Quechua).

 img-bca93732e863c86a1d391487a55ce68c-v.jpg

 Időjárás és talajviszonyok

Meleg volt. Ráadásul később is rajtoltam jóval, (9:20 körül) mint normál esetben reggel futok.

Előző héten sok eső esett, így párás és kicsit saras is volt a pálya, de  mivel aszfaltos cipőben is végig sikerült menni, nagy dagonya gondolhatod, hogy nem volt. 

Frissítés

1,5 liter víz, 3,5 dl izo, 2 gyümölcspüré. Minden egy cseppig elfogyott. 

A Szénás körnek ez volt a 2. szülinapi party-ja is egyben. Örültem, hogy összefuthattam régi ismerősökkel és hogy megismerkedhettem újakkal.

https://szenaskor.hu/eredmenyek/felhasznalok/2115

 img-0170a119ae50eaec8ea093e498b9b6e6-v.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr8415754450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása