Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Rókás kör

Budakalász - Pilis

2019. május 18. - GabRunMarathon

20190518_075439.pngÉrkezés

3:00 ébredés Kabalás. 3:55 indulás Budakalász.

Körre kész

A Rókás kör alkalmazás, amivel a pontok érintésèt tudom igazolni, nagyon nehezen állt össze. Végül az segített, hogy nem a saját telepítésű Samsung böngészőt használtam, hanem a Google Chrome-ot. Megjelent a Rajt gomb, megnyomtam és Go.

Felszereltség

Technikai bennszülött, így jellemeznèm a felszereleseimet. Egyik kézben telefon, amin a Track-et néztem. Másik kézben (vagy hátsó zsebben) telefon, amin igazoltam a pont érintéseket. Ment a 2 kezes bènázás olykor olykor... Asics terepcipőt választottam, mert volt a távon aszfalt, nem akartam a Salomont gyepálni. Bringás BTwin felső, Kalenji hosszú ujjú futófelső, Kalenji futógatya, fejkendő, 2l-es Kalenji futózsák, 2 PowerBar gél.

Pontok, haladás

1. Kopasz domb

Már az első pontig sikerült rommá vizeznem a cipőm, nadrágom térdig, mert a susnyáson keresztül vitt az út. Könnyű volt megtalálni az első pontot, de onnan rossz irányba indultam el. Vissza kellett volna mászni egy agyagos sáros szakaszon. Megpróbáltam, de úgy csúsztam vissza mintha jégen kellene felmászni. Akkor kerülés.

2. Sicambria romjai

Ez bent egy erdős részen volt. Nagyon tetszett ez a vadregényes rész. Könnyű volt megtalálni, de a GPS pontot már itt alig találtam a beolvasáshoz.

3. Ezüst Kevély

Ide egy meredek, de jól járható, nem technikás út vitt fel. A pontot és a jelet is talán itt találtam meg a legkönnyebben.

4. Majdán Nyereg

Itt sok single track utacska vitt. Tetszett ez a szakasz.

5. Köves Bérc

Na itt kezdődtek a problémák. Ezt a pontot nem tudtam hogy erintettem-e vagy sem. Beszéltem a versenyszervezővel is telefonon. Mondtam hogy nincs meg a pont és Strava alapján majd megmutatom hogy jártam ott. Mondta ok. Nagyon rendes volt. És türelmes. Innentől kezdve vagy 3szor hívtam a nyűgjeim miatt.

6. Templomföldek és a többi

Sajnos már ezt a pontot sem találtam. Innentől kezdve nem is érdekeltek a pontok. Néha frissítettem a böngészőt, hátha... De nem... A szervező írta jóvá a pont érintéseket, jogos bünti idővel. El is kavartam párszor. Fáradtság is biztos bejatszott. Nyígás jelei jelentkeztek, pedig oly' gyönyörű helyeken voltam. Pl. a Róka Hegy. Tényleg a wow kategória. De nem tudtam úgy élvezni, pláne hogy ott is kerembókáztam egy rendeset. Viszont hajtott, hogy még beérhetek szintidőn belül.

Rajt-cèl

Visszatértem a kiinduló pontra. Hívtam a szervezőt. Mondta addig frissitsek a telón, amíg ki nem írja a sikeres teljesítést. Sikerült. Utána mentem hót sárosan, dzsuvásan a Városházára az érmemért, aminek nagyon örülök. Ha nem bènázok annyit a telefonokkal... De összességében örülök a teljesítésének. Elterveztem, véghezvittem.

20190516_072229.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr2414833142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása