Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Cipő-teszt feedback

Asics Phoenix 9

2019. március 10. - GabRunMarathon

Az Asics Phoenix9-et 2018 november végén kezdtem el használni a futópados edzéseken. Kíváncsi voltam, hogy bírja, különösen az orr része. Ennek a 9-es szériának az orr részén nincs egy plusz erősítés, mint az eddigi verziókon. 3 hónap intenzív - hétvégék kivételével - napi 9-10 km-nyi használat után kijelenthetem, hogy az orr-rész átment a vizsgán.

20190310_112239.jpg

Nem lyukadt ki. Kényelmes maga a cipő is. A talp részén nem is látható kopás (ok csak futópadon volt használva!).

20190310_112316.jpg

Egy dologgal nem vagyok megelégedve a cipővel kapcsolatban. A jobbos pár külső sarok részén kezd "kiszopósodni" (üzemi szleng ;-) ) belül a vászon. Zavarni nem zavar futás közben, de a cipő a széthullás útjára lépett?!

20190310_113413.jpg

Mivel most egy darabig nem (vagy csak ritkán) lesz használatban (beköszöntött a kinti futóidőszak már hajnalban is) erre a kérdésre csak később kapok valószínűleg választ. Addig nyúzom a többit.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr7714680242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szelence.blog 2019.05.07. 19:39:35

Szia! Köszi a tapasztalataid leírását. Én ma vettem egy ilyen cipőt. Kint fogom használni. Elképesztően kényelmes. Kíváncsi vagyok, hogy kint mennyit fog bírni.
süti beállítások módosítása