Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Futaztam - Italia amore mio

Pisa, Siena és környéke

2019. október 21. - GabRunMarathon

Egy jó nyaralás per me

Legyen benne sport. Ha lehet legyen benne ITALIA. Minél mozgalmasabb annál jobb. Na ezeket a szempontokat figyelembe véve a 2019-es Vacanza tutto bene Amore Mio Italia-ra sikerült. Ez nem leírás lesz, ezek kőkemény élmények és benyomások.

Vecsés

Reggel 14km futás a szállás környékén, csak az útrakészség kedvéért. A szállás rendben volt, közel a reptérhez, fedett kocsi parkolóval , transzferrel a reptérre.

Budapest Liszt Ferenc repülőtér

Repülőjegyet lehet venni, eszet nem. Birka effektus megfigyelhető a beszálló kapuknál. Szerencséjükre volt egy olyan türelemes koordinációs néni hogy wow.

Pisa

Torony őrület. Beteges. Tömeg, selfie hegyek. Bezzeg hajnalban. Sehol senki. Kétszer is a 14km-es futó köröm része lett a csont üres tér a ferde toronnyal. Érdekes érzés volt ott futkorászni.

img-7478f84b284894e3e87ee713abb5a203-v.jpg

Pisa-ban az első napi szállás nagyon jó helyen volt, de nagyon nem mennék vissza. Végtelenül puritán, de én választottam... Air B'nB. A második szállás egy Hotel volt. Ez is kicsi és egyszerű, de azért hotel érzettel! Ez nagyon ott volt, Booking. Pisa-ban mégis a legnagyobb benyomást a Pisa-Crotone meccs tette rám. Igazi olasz, helyi szurkolótáborral! Pisa olé Livorno merda. Pisa-ban a tenger közelsége miatt mindig fúj a keleti szél.

img-6adbd5e6b159a8aa7a2fbc543b1fd891-v.jpg

Utazás Siena-ba

Vonattal. Empoli átszállással. Sok elhagyatott épület. A vidék meglepően szegényes benyomást keltett így a vonatból.

Siena

Reggelente futás 14km (egyszer csak 13km). 200-400 m szint összejött csak a városban. Siena bakancs listás hely volt. Tiszta középkor. Hihetetlen hangulata van a városnak. Van turista de nem olyan özön mint pl. Pisa-ban a torony körül. Hajnalban meg az üres város... Néhány futó, az utca takarítók, az újságosok, a pékségek és ennyi. Imádom, ez egy "át kell élni" élmény! Legmeghatározóbb élmény a Piazza il Campo megpillantása, hajnalban az üres város. A szállást itt is nagyon benéztem - ha Pisa 1. puritán volt, akkor erre még most is keresem a szót - de én választottam. Booking. A város viszont mindenért kárpótolt, adta magát, hogy sok időt töltsek az utcákon.

img-e0efa7b2866f073a74b0d5f6887e6240-v.jpg

Castelnuovo Berardenga

Béreltem bringát. Bianchi-t. Siena bejárása után, betekertem a környéket. Kb. 40 km naponta.

img-c8c1cfba8d9d34c7214cd831d815f63f-v.jpg

Gyönyörű dolgokat láttam, igazi toszkán tájak, dimbes dombos utak. Bizony volt, ahol toltam a kempát... Hogy ide járnak a profik edzeni, hát megértem.

img-bd3def7895cd3e7e637c0798dc851c70-v.jpg

Meglátogattam az Eco marathon Chianti Classico futó expoját. Itt futni hatalmas élmény lehetett.

img-0bf5ca5b000e469a2bd05c13a86710cf-v.jpg

2 dolog, ami még úgy megmaradt (nem a wow kategória)

A törölköző az inkább pelenka anyagú a szálláshelyeken itt Toszkánában. Máshol még nem találkoztam ezzel a heppel. (Kép van, de nem rontanám egy futóblog összképét ilyenekkel...)

A zebra a Juve szurkolóknak jelent valamit, amúgy elütnek rajta.

Italia, amore mio, alig várom a revederci-t! 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr9815244520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása