Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Téli bükk TT

2019. február 02. - GabRunMarathon

15km

5:45 - indulás Kabalás city-ből Bükkszentkeresztre. Miskolctól vakon voltam, igy a Waze-re bíztam magam. Ő meg bizhatott bennem, mert olyan úton vitt be Bükkszentkeresztre, hogy egyből megvolt a bemelegítés is... Lefőttem. 1 nyomsávos, kanyargós, tiszta havas, jó kis lejtős-emelkedős. Imàdkoztam, hogy ne jöjjenek szembe... Nem jöttek. Parkolót pikk-pakk talaltam egy szánkópálya mellett. A rajt a Privát panzióban volt. Nagyon kis Családias hangulat fogadta a túrázókat/futókat. Előneveztem, így már kaptam is a szükséges teszt/túra pontigazoló lapot. Itt összefutottam egy nyíregyházi Spartan-os sráccal és a Spartan csapatával. Megkérdeztem, hogy csatlakozhatok-e hozzajuk, es igent-t mondtak. Annyi, hogy ők egy video forgatással nyitottak egy sajat szervezesu verseny promo filmjehez.

4 ellenörző pont

12en indultunk, 4en egyutt haladtunk vegig. Hollosteto - buszmegallo - 1. busz Bodzas réti elagazas - bringa pikto észak Lófő puszta ? - hány km egy adott telepules IV. Bela emlékmű - hány soros a felirata

313m szint

Végig remekül futható havas, de már kitaposott úton futottunk. Nem voltak benne durva szintemelkedesek, inkabb hosszan elnyulo felfelek. Nagyin szep volt a téli erdő, kidőlt fàk tiszta verregényes volt, nagyon élveztem.

 -1 C

Se nem fáztam se nem volt melegem, jól belőttem a hacukát.

Jó kis januári móka volt!

20190127_103828.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr414603710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása