Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Garda Maraton helyett irány Tiszakeszi

2018. szeptember 23. - GabRunMarathon

Vannak dolgok az életben, amiket el kell engedni. Minden bizonnyal számomra a Garda maraton ilyen.

2017 októberère neveztem be nyilván még 2017 tavaszán. 2017-ben egy családi betegség miatt nem mentem. De a szervezőkkel egyeztetve átirhattam a nevezésem 2018 oktoberère. Ezzel a tudattal is készültem. Nagyon vártam, hogy ilyen gyönyörű helyen állják rajthoz életem 5. maratonján. De a sors megint nemet mondott. A verseny a Facebook oldalán értesítette a kedves résztvevőket, hogy a trentinoi időközi választások miatt a rendőrség az erőit az október 21.-i hétvégére oda összpontosítja, így nem tudják a biztosítani a maraton versenyt. 

screenshot_2018-09-20-12-36-25-647_com_android_browser.png

Annak ellenére, hogy 2017 novemberben megállapodás született a rendőrség és a rendezők között, emiatt a Vis major helyzet miatt a versenyt 1 héttel későbbre halasztják. Mondanom se kell repülőjegy kifizetve, lefoglalva. Szállás szintúgy. Szóval menni megyek. A szervezők a nevezési díjat visszautalják, amit emailben kértem tőlük.

De ősszel nem maradhatok maraton nélkül. Felkészültem, vártam, nem hagyom veszni. Gyors kerestem valami közeli, szeptemberi maratont. Így akadtam rá a Tiszakeszi Maratonra. A megváltozott dátumról szerda este értesültem, a Tiszakeszi Maraton szombaton lesz. Gyors szállásfoglalás Tiszakesziben, gyors nevezés infó (online már nem lehet, telefonon egyeztettem, hogy a helyszínen elfogadnak majd még készpénzes nevezést). Szóval péntek munka után irány Tiszakeszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr7314256785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása