Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Futócucc teszt - Aldi kompressziós sportszár

2018. július 02. - GabRunMarathon

Vásárlás dátuma 2018.06.30.
Az Aldi szórólapból értesültem ennek a terméknek a létezéséről. Az Aldi jó, de valljuk be nem egy sportszaküzlet. Ezért  általában nem is veszek itt futócuccokat (bezzeg zabot...). De meglátva ennek a terméknek az árát, ágya-bugya, 1 próbát megér alapon megvettem. 2 pár sportszár 1999 ft-ert. (Kalenji egy pár 4000 ft, amit most nyúzok edzéseken). Csütörtöktől volt akciós a sportszár, ezért már azon is csodálkoztam, hogy még egyáltalán volt a vásárlásom napján (szombati a nap). És volt. Ráadásul több is még. Igaz, csak S/M méret, de nekem az ok.
Vasárnap kora hajnali 10k-ra vettem fel először. Ami már első tapintásra érzékelhető volt, hogy azért jóval finomabb/vékonyabb anyagból van mint amit most használok. Felvétele könnyű volt, nem túl szoros vagy szűk. Elég jól is tart. Végig futás alatt is jól tartott, jól szellőzött, nem nyomott/szorított sehol. Nem éreztem, hogy más szár van rajtam, mint amihez szokva vagyok. A futás után a levètele is egyszerű volt. Edzéshez tökéletes lesz. Kérdés már csak a tartóssága, de arról csak később tudok nyilatkozni.

img_20180702_060448.jpg

img_20180702_060348.jpg

Amúgy mindig kompressziós szárban/zokniban futok. Az egyben kompressziós zokni azért nem szerencsés (ezért csak néhány párat tartok és főképp versenyeken használom), mert ha kilyukadni a zokni orra, kuka az egész, pedig a szár része még lehet jó lenne. Így ha  különálló szárat használok, a zoknikat lehet cserélhetni, mert az bizony hamar elhasznalodik a sok lótás-futásban.

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr9214088755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása