Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Kisduna Maraton - Ráckeve

6. teljesített maratonom

2019. április 08. - GabRunMarathon

Before...

Csütörtök

Beállt a derekam ÁGYAZÁS közben. Csak egy rossz mozdulat. Crazy. Most komolyan így sérülök meg a maraton előtt?

Péntek

Állva dolgoztam, építettem magasitót az asztalomra, arra jött a Laptop. Meg sokat tornáztam, nyújtottam. Egy kollégám javasolta, bejött!

Szombat

Munkámból adódóan előfordulhatnak éjszakai riasztások, jobb esetben termelés kiesés miatt. Szombat éjszaka 1:40 és 3:40 között kis műszak átszervezés bejátszott.

Rajtcsomag

Az átvételt már szombaton meg lehetett ejteni. Mivel a távolabbi versenyek esetén nem kockázatok, lemegyek hamarabb a tett helyszínére, így a rajtcsomi felvétel sem okozott gondot. A hév állomással szembeni Laguna Panzióban aludtam. A célnak megfelelt. Csendes, közel az eseményhez, tiszta.

img-4f2928eeab61fb2a3fed8821ab870d05-v.jpg

Reggelem

Reggel köd volt. Ja, hogy folyópart... Lehet nem is baj. A hőség várjon csak. Reggelire zabot ettem 2 kis tálkával. Bekevertem a frissítő undormányaimat: pektinital, C vitamin, instant kávé, magnézium, só, kalcium. Eddig mindig bevállt.

Felszerelésem

Asics GT 1000-4-ben futottam, mint az eddigi összes maratonomat. Most sem okozott csalódást. Volt rajtam egy Lidl-ben vásárolt kompressziós zokni, Kalenji kompressziós hosszú futónadrág, Btwin bringás felső, melynek zsebeiben voltak a frissítőim, egy TheNorthFace technikai póló. Pont jó volt minden így. 

Rajt

Nagyon szimpi volt, hogy az első maratonistákat (és feleseket is) név szerint szólították a rajtba.

A verseny

Az élmezőny elég szellős volt szerencsére. Lehetett saját tempót menni gond nélkül. Ezért (is) szeretem ezeket a kisebb versenyeket. Hüvös időben indultunk, ami egyre melegedett. A táv 2. felén azért nyáron tikkadás lett volna a nuku árnyékos, töltéses szakaszokon. De most frissítéssel elviselhető volt. Apropó frissítés. Minden terv szerint volt ütemezve, és működött is:

14 km - keverék

19 km - magna shock

24 km - keverék

29 km - L karnitin

34 km - keverék

Plusz volt egy félliteres víz nálam, azt kortyolgattam.

A szokásos taktikát követtem. Ráálltam egy tempóra és azt tartottam. Se több, se kevesebb. Egyenletes tempóban haladtam tehát és a 21km-es frissítőnél mondták, hogy én vagyok az első nő. Egy fordítónál láttam a 2. hölgykollégát, a 3.-at nem is. De azzal foglalkoztam, hogy haladjak. Bár ezzel a tudattal azért bevallom jó volt. 30 km után már nem a jóleső érzésekről szól a történet, de közben nekem ilyenkor már ott van a fejemben, hogy közel a cél! A célba nagyon jó érzés befutni egy maraton után. Teljesíteni egy maratont, az sosem csak úgy jön! Ez, pedig hogy elsőként értem célba. Felemelő volt!

Verseny után

Megtanultam már. Nyújtás, nyújtás, nyújtás! Nem akarom elkiabálni, de remélem most megúszom utósérülés nélkül! Átölözés, ZABa ;-) És díjátadó. Jó volt a dobogó legfelső fokán állni. Az átadó elött megható volt látni azokat, akik az első maratonjukat teljesítették. Többen sírva értek célba.

20190407_150543_0.jpg

Ezután irány Horány helyett Nyíregyháza! Felkészülés a 2 hét múlva esedékes Muzsla Trail-re. Izgi időszak ez!

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr2214748159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása