Maratonok, versenyek, edzések, felkészülések á la amatőr

GabRunMarathon

GabRunMarathon

Maraton utáni "howdoyou"

2018. szeptember 29. - GabRunMarathon

Pont 1 hete volt a Keszi Maraton. Már másnap elkezdtem futkoraszni persze csak 6perces km-ekkel. Hétfőn pihi napot tartottam ( aerobik és bringa ). Kedden normál hétköznapnak megfelelően hajnal 3/4 5-kor indultam futni, annak ellenére hogy mínusz pár fok volt. Egyszer pedig már megszivtam így, hogy hirtelen hidegben futok és le is sérültem hetekre. Most a bal combfeszítő izmom kezdett fájdogalni, ( amúgy Maraton végén is éreztem, csak hát who cares-eset játszottam ) de azért lenyomtam a szokásos 9,4 kilit. Mikor hazaértem a melegbe, na akkor már ijjjj érzés fogott el. Pihentetem, kence-ficèzem (Voltaren, feketenadalyto)  jegelem és tök lassan, 10 km körüli hosszokat futok egyelőre (azért minden nap megyek, crazy). Olyan, mintha valami vizesedes lenne a combikám  hátulján, remélem hamarosan felszívódik. Addig meg óvatoskodás.

A héten felbujtottak egy októberi versenyre a kollégák. Szerencsére mostmár minden belefér ;-)  Nagyvárad-Debrecen futva 5en 85 km. Kb. 17 km/fő. Alig várom, igazi fun-run lesz. 

img-718f20a37969beac24c7a6ef441d4c7c-v.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szaladgalok.blog.hu/api/trackback/id/tr1714271641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása